fredag & lördag

Aloha:)

Jag hade inte riktigt tid att skriva igår..
Jag hade bloggrekord igår:D

Jo gårdagen, dagen bara rann iväg, som vanligt..
Vi var till mamma på födelsedag mddag, hon fyller år på måndag!!
Det va mycket trevligt..

Sen när vi kom hem så somna Robin som vanligt, men när jag & Johan skulle gå & sova.
Så vakna Robin & skrek hysteriskt..
Det va fruktansvärt, jag kan inte beskriva med ord..
Det gick liksom inte att trösta honom..
Han skrek i ca 5 minuter & dom 5 minuterna var dom längsta i mitt liv!!
Han somnade om igen efter typ 30 min lillgubben♥

Idag:

Jag har jobbat 7-13..
Sen när jag kom hem så hade Robin skrikit 2 gånger till men absolut inte lika mycket sa Johan..
Vi tog en temp på honom & sen ringde jag till sjukvårdsrådgivningen..
Och där sa dom att vi skulle åka direkt till barnakuten på akademiskasjukhuset..
Robin sov just då & jag frågade henne om han kunde få sova färdit först..
Då sa hon NEJ!!
Så det va bara att väcka honom & dra..

När vi kom fram så var Robin piggare, han fick en alvedon innan vi åkte...
Vi fick vänta 1 timme innnan vi fick träffa läkare..
Robin hade fullt upp & titta på allt folk, sen busa han såklart & skratta högt:)

Robin sov när läkaren kom och han fortsätte sova under halva undersökningen:)
Sen när han vakna så tittade han på läkaren & sken upp som en liten sol, han sträckte även upp händer & ville komma till henne..
När hon skulle titta Robin i halsen så bet han tag i pinnen, efter en stund släppte han:D
Hon sa hela tiden vilken glad & duktigt pojke ni har, VI BLIR SÅ STOLTA!!
Han var så himla duktig våra Robin♥

Nu sover han i sängen så sött & vi tittar på körslaget!!

Lite bilder:




Robin & morbror mys ♥


Robin i morbror´s keps:)


Älsking startklar för party♥





Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emelie

Usch har Robin varit dålig. Hittade dom nått fel på han? Hoppas han piggar på sig. Har varit jätte trevligt att träffa er i veckan. Kram!

2009-10-03 @ 22:09:06
Postat av: Anna

tackar, alltid kul att höra :D

2009-10-04 @ 00:39:50
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Sam

Så söt "lille Robin" är. =)

2009-10-04 @ 01:22:52
URL: http://samwitt.blogg.se/
Postat av: mamma

var ju skönt att de inte var något fel på Lilltuss, fina kort puss&Kram

2009-10-04 @ 09:59:35
Postat av: m'

vsg<3 o tack! =)

ha en bra söndag, kramis!

2009-10-04 @ 11:35:44
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja det var så skönt att det inte var något allvarligt. Man blev ju ganska orolig där :o)



Puss <3

2009-10-04 @ 11:58:39
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0