Bvc!!

Lite mer om operationen: jag fick en utväxt på toncillern för 2 år sedaan..
Eftersom jag vart gravid & ammade så fick jag inte bli opererad..
Det var därför det tog så LÅNG tid..

Men nu är det gjort, det gick väldigt bra måste jag säga!!
Visst var det lite obehaligt, eftersom utväxten satt längst bak i munnen :S
Men, nu är det klart & jag har väldigt ont nu!!
Det går nog över snart!!

Robin var JÄTTE duktigt på sjukhuset, alla kalla honom sötnosen där♥

Idag har Ewa, Angelica & Anna varit på besök:)

Robin hade tid idag på BVC för vaccination & det gick JÄTTE bra:)
Han grinade typ 2 sekunder sen var det bra..
Han är så duktig mamma´s fis♥
Robin väger nu 9530 gram & är 73 cm lång!!
Jag tycker han inte är någon bebis längre!!
Mammas stora kille!!

Thilde & Angelica följde med till BVC, tusen tack gumman..






Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Det gjorde vi så gärna så :o)



Vilket fint kort du hade på Thilde när hon sitter på sängen!! När knäppte du det? =P Jag hänger inte med alls jag haha!

Puss <3

2009-10-22 @ 09:27:49
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0