091023

Nu är jag vaccinerad mot svininfluensan...
Så nu ALLA svin i Tierp kan ni komma..
Det finns ju ett par stycken..

Annars idag så gick jag, Robin, Anna & Helen till Café Corner & åt lunch..
Robin åt fruktpuré, medans vi andra åt tacotallrik "riktigt gott va det"

Christmasmusten har laddat i Tierp nu:D
Härligt!!
Här hemma ligger dom på kylning..
Jag drack julmust förra helgen oxå^^.

Vi åkte upp till pappa en sväng nu på kvällen, Robin vart så himla trött så vi åkte hem efter en timme..
Jag tycker att det är väldigt viktigt att man följer deras rutiner..
Så vi är ALLTID hemma vid 19.30-20.00 på kvällarna!!

Nu är det paus i idol...

Jajustja NYÅR ÄR PLANERAD NU!!
Angelica, MR & Thilde♥

See you later alligator.. 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Yep nyår är klart! Känns jäkligt skönt faktiskt, så slipper man tänka mer på det :o)



Puss <3

2009-10-24 @ 13:58:59
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0