091012


Igår hade vi söndagsmiddag, det bjöds på Johan´s Tacotallrik..
Och ni som har ätit den vet hur GOD den är...

Jag mår inte alls så bra, Robin har smittat mig med sin förkyldning...
Jag mådde mycket sämre i helgen, men mår fortfarande inte bra!!
Robin har börjat bli snorig igen..
Det märks på honom när han inte må bra, han vill inte sova själv..
Han ska sova på mig lr johan hela tiden..

Ikväll är det ett specialavsnitt med Hollywood Fruar:D

puss & hej


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Ida Från Ulricehamn

Skönt att han var på väg att bli bättre minde kul att han nu har blivit snorig igen och att du åkt på det.

Här är det bra vi har hämtat oss från våra förkylningar och hoppas att vi håller oss friska ett tag.



Kram Ida

2009-10-12 @ 19:21:14
URL: http://idan.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0