Nyklippt!!

Då va man korthårig!!
Jag är faktiskt fruktansvärt nöjd med frillan!!
Tack Sandra..

Robin gör nya ljud hela tiden, det låter ju så himla roligt:D
Älskade dig gubben..

Elin & Linus har varit här idag:)
Jätte roligt att träffa dom..
Jag kan kommer ALDRIG fatta att Linus har blivit så stor..
Jag har känt honom sen han va liten, tussen..
När han skulle sova så fick jag alltid klia honom på ryggen då somnade han..
Lillplutten, eller ja liten & liten..
Han är längre än va jag är :O..

Jag kan inte lägga ut nå bilder det är nå fel med minneskortet, datorn läser inte minneskortet...
Jag blir galen!!

KISS


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Oooh snajsigt med kort hår! Ska bli spännande att få se sen...



Puss <3

2009-11-25 @ 23:43:55
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0