måndag...

Robin va helt sjövild här på morgonen..
Så det passa ju utmärkt att dte va Öppna förskolan idag..
Vi mötte upp Angelica & Thilde där..
Robin gjorde målade en lykta idag, med hjällp av mig förstårs..
Jag höll i hans hand & han drog..










Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Haha ett sånt litet busfrö!!



Det vart ju jättemysigt med lyktan. Jag tog aldrig hem Thildes ida för jag hade ju inget att ta den i, ingen väska eller påse eller nått, så allt är kvar där tills nästa gång vi kommer :o) Då blir det väl nästan att ta med en hockeytrunk för att få med allt hem =P



Love ya!

Puss <3

2009-11-23 @ 14:06:13
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naaaaw. Finaste lyktan!

öppnis på Torsdag??



Pussar

2009-11-23 @ 20:15:50
Postat av: Mormor

Lilltuss kan han, var ju så fin <3

2009-11-23 @ 22:39:50

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0