Mamma!!

Robin har sagt sitt första ord idag: MAMMA:) Gissa om jag vart stolt..
Han sa mamma 3 gånger♥
Älskade lilla Robin, du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig!!

Dagen som vart: Jag & Robin följde med Angelica till Uppsala, där hon skulle till Akis!!

Sen när vi kom hem därifrån, så åkte jag, Johan & Robin till Gävle för att storhandla..
Så nu har Robin 30 l vällning + MASSA mat..

Nu ska jag fortsätta titta på Idol..
HEJA ERIK!!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: johanna

svar; tack :) <3

2009-11-28 @ 21:27:26
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Kerstin Karlsson

GRATTIS! Mamma är ALLTID bäst! så tycker även jag snart 62. Kan du spela in hans första ord så gör det, kul för honom när han blir en äldre man, för tiden rinner fort. Kram till er alla.

2009-11-29 @ 14:30:59
Postat av: Emelie

ååå. underbart

2009-11-30 @ 21:41:50
URL: http://pemzan.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0