.....

Grattis till Nova som vart 7 månader idag!!



Tessan & Nova har varit här idag & busat!!
Dom skulle nod komma imorn med:)

Jag & Robin har varit på Aloe Vera party hos mamma idag!
Det enda jag köpte var läppsyl, jag behövde inget annat..
Anna & mamma gjorde jätte goda pajer..
Tack för idag mamma





Robin är lite täppt i näsan,. men det blir värst på kvällarna när han ska sova..
Nu sover han med mamma & pappa♥

Imon kommer Elin, som vi har längtat efter henne..
Men imorn kommer hon♥




Min älskade Robin



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

Tack själv! de blev ju bra. Fina kort på Robin och Nova Puss&Kram

2009-11-11 @ 21:56:41
Postat av: Nathalie

Ja dom e jätte fina :) Andreas farmor beställde en till William för ett bra tag sen men förra veckan fick hon brev om att den va slut :( men som tur va hittade jag en annan nu... Är ju ganska slutsålt och dåligt med storlekar när man hittar någon fin.



Men nu har väll håret börjat växa på Robin? Han ser ju ut att ha fått en riktig kalufs nu :) hoppas allt är bra med er med!

2009-11-11 @ 22:10:15
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Emelie Umeå

Vad söt Robin är:). Vi måste verkligen ses nästa gång vi kommer ner..så våra stora grabbar får leka med varann:). Kram!!

2009-11-12 @ 09:32:26
Postat av: Angelica

Åh så söta dom var!!

Riktigt tråkigt att vi inte kunde komma igår till morsan din =/



Puss <3

2009-11-12 @ 10:41:24
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: nathalie

Oh vad roligt :) Ja den va helt slut finns bara i 68 :( jag hittade den på filur.se tror jag sidan hette :P e ju synd att den va slut där för den va så ju otroligt sör den som hade med skärpet på magen där...

2009-11-12 @ 12:12:56
URL: http://ahnh.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0