Bilbarnstol & AkademiskaSjukhuset....

Igår storhandla vi, då passa vi även på att köpa en ny bilbarnstol till Snoddas!!
Vi var tvärsäkra på att vi skulle ha en Acta Graco..
Men det vart en Britax istället, all personal sa att den va säkrare & skönare att sitta i!!
Britax stolen hade klarat testen bäst:)
Självklart vill man ha det bästa, kosta vad det kosta vill!!
Skönt att det är klart iaf..

Jag & Robin fäljde med Johan till Akis idag..
Dom skulle undersäka hans hand..
Jag & Robin tog en sväng med vagnen inne på sjukhuset!!
Robin älskar verkligen att glo på folk:D
Huvudet går i ett på honom..

När vi va klara där, så åkte vi till barnens hus & babyland..
Inne på babyland köpte jag en nackekudde till Robin somhan ska ha sen..
På föräldrargruppen sist så var det en tant där som pratade om bilbarnstolar..
Då sa hon att en sån kudde är jätte skönt för barnen!!

Nu ligger Robin & sover, han somnade på magen..
DET ÄR DET VÄRSTA JAG VET!!
Jag vet inte hur många går jag har varit in & titta på honom..

Sov så gott alla..

Puss



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emelie Umeå

Kul att ni hittade en stol...Vi har också en Britax till Melvin han sitter som en kung i den:). Hann tyvärr inte komma förbi er när vi var hemma..var så mycket med allt...Du vet...Hoppas det är bra med er och söta Robin:). Kram!!

2009-11-05 @ 09:12:37

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0