Anita 60 år & Robin 7 månader!!

Jag måste börja med att skriva att min älskade Robin bir 7 månader idag!!
Grattis min älskling♥
Jag blir alldeles tårögd när jag tänbker på att tiden går så himla fort..
Snart blir han 1 år, 1 ÅR det är helt sjuk...


Robin kollar på sitt favoprogam Musse´s klubbhus..
Han sitter bänkad framför tv då:D

Jo igår så grattade vi Anita som fyller 60 år..
Det va några av hos som var utklädda & gick hem till henne..
Några gick dierkt till Brorsans där vi skulle äta lite mat!!
Det var verkligen jätte trevligt, förutom att jag fick så jävla ont i magen..
Så jag gick hem klockan 21.00 :(

Nu kommer bilder från gårdagen..
Eftersom inte alla har Facebook så lägger jag upp alla bilder här..

Klicka så blir bilderna större:

   
   
   
   
   

Det kommer mera bilder imorn!!!

Hörs..

puss


Vad har du på hjärtat?
Postat av: kristina andersson

fina kort från i går

2009-11-14 @ 18:37:51
Postat av: kristina andersson

fina kort från i går

2009-11-14 @ 18:38:15
Postat av: Emelie

Han är precis 6 månader äldre än Vintra :)



Puss <3<3

2009-11-14 @ 21:22:29
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vilka bra bilder! gud vad kul vi hade tack alla spöken!

2009-11-15 @ 08:21:06
Postat av: Kerstin Karlsson

Vilka bra kort! gud vad kul vi hade! Tack alla spöken

2009-11-15 @ 08:24:17

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0