Uppsala!!

Jag & Robin gick till Arvidsbo & köpte blommor, på  hemvägen hälsade vi på Johan=)

När Johan kom hem så åkte vi in till Uppsala för att handla.. Det vart MASSOR av kläder till sötnöten, vi handlade kläder för 1400=)

 högen med kläder

Vart även en tunn laban filt, vi har en sån fast tummen som är så himla bra...



Een seriefigur som jag tycker är sjuk söt är heffaklumpen, jag va bara tvungen att köpa en sån till lilltusse..

 Heffaklumpen

 Robin med sin Heffa♥

Det bästa av allt var labanbabygymmet vi köpte, vi valde mellan laban lr tummen.. Det vart laban, Robin tyckte om att ligga där & titta=)



Jempa kom hit när vi hade kommit hem från stan.. Det va roligt att träffa henne..
Syrran har även varit här=)
 Jempa & sötnöten


Nej gott folk nu ska familjen Gustavsson/Andersson gå & lägga sig GO NATT=)


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

haha oj vad ni shoppade igår :o) Synd att jag inte kunde följa med... Det får bli en annan gång ;o)

Madde, du vet väl om att din son är underbart söt hoppas jag? :o)

Ge han en puss på huvudet från mig och Thilde

Puss <333

2009-05-09 @ 08:37:58
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: joppis

han blir bara sötare och sötare :) .. Pusss

2009-05-09 @ 10:57:07
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Mormor

Å så mycket fint ni har köpt till lill Prinsen, de är ju kul att köpa när inte allt är så dyrt, är ju fint fast de är billigt.... Puss&Kram puss Robin från mormor....

2009-05-10 @ 19:25:49

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0