Torsdag...

Jag tänkte börja med att berätta om Robin´s nattning igår kväll=) Han somnade till slut i våran sängen efter många om & men.. Sen gick jag ut tilll vardagsrummet & tittade snabbt på tv.. Efter ett tag hörde vi Robin inne i sovrummet då gick Johan & titta.. Då låg han så här i sängen lilltusse..



Där låg han & tittade, han sprattla med benen uppe i luften.. De såg sssååå himla roligt ut när han låg där=)

Idag har vi bara varit hemma, vi har varit ute & gått 2 gånger.. Johan har hållt på med sin fyrhjuling ett tag på förmiddagen..

Vi har träffat Liam idag, så himla söt..

 Liam

På eftermiddagen kom Tessan, Danny & Sofie på besök.. Det va jätte länge sen vi träffade dom, så det va väldigt trevligt=)

  Sofie & Robin

Robin har börjat med att suga på ett fettveck han har på handleden=)

 mums...

 Pratar med pappa i soffan...

Nu ropar Robin på mig!!!

                                                                                         puss


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Gud vilka fina kort, kortet på Sofie och Prins var ju så gulligt!!

2009-05-21 @ 22:47:39
Postat av: Angelica

Gudars vilket fint ljus det var på kortet på Liam! det såg ut som det var solnedgång i bakgrunden :o)



Fan va jag försöker snajda till min blogg nu =P



Puss!

2009-05-21 @ 22:49:38
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Nathalie

okej men har man gett sig fan på att dom ska bort så brukar det funka :) ja mem precis det gäller ju att röra sig.

2009-05-22 @ 08:16:39
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack för en trevlig fika stund =)

2009-05-25 @ 07:06:06

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0