Tessan & Nova

Robin vaknade 06.10, då ville han ha mat.. Han fick lite magknip, men det va inte lika farligt som de har varit dagarna innan..

Efter Robin hade fått mat så gjorde jag mig iordning, sen gjorde jag iordning honom.. Vi gick ut på en promenad jag & lilltusse. Vi gick & träffa syrran på Björken träffade även några av mina jobbarkompisar, mycket trevligt..

Vi gick till affären för att handla lite mat till kvällen, det vart fläskfilégryta med potatis idag.. När vi va på väg hem så gick vi upp på kontoret en snabbis, mamma jobbade så då prata vi med henne..

När jag kom hem så fick jag ett meddelande av Tessan, hon va i Tierp så hon & Nova kom på besök=) De va så himla roligt att träffa dom.. Nova är 3 dagar äldre än Robin, men Robin är MYCKET STÖRRE!! Herregud vilken skillnad det va mellan dom..

 mys i soffan

 sömntutor=)

Medans barnen sov så satt jag & Tessan förlossingar, vi kom fram till att vi födde på samma rum=) det va lite häftigt..

Vi gick en promenad på kvällkvisten med, Robin sov så sött i vagnen..  Det är så hima skönt nu när jag kan gå på små promenader=)
Mötte Angelica så vi gjorde sällskap, hon skulle hämta stump på dagis..

Självklart var mamma här på besök, hon satt & mös med Robin i sofffan.. Och jag glömde knäppa kort, men hon kommer säkert imorn me=)
 
Sen blev det lite matlagning,

Joppis va här en sväng nu på kvällen=)



                                                                               FRIDENS LILJOR

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mormor

Å vad mysigt de ser ut när dom ligger bredvid varandra. De är klar att mormor kommer imorgon och pussar på gullungen!!! <3 Natt sov så gott puss Robin fran mej...

2009-05-06 @ 21:03:13
Postat av: Tessan=)

hej gumma:) så sööta dom ser ut=) vi får träffas igen när jag kommer ner nästa gång...ska ner o väga nova idag igen så får vi se om hon kan komma ikapp Robin;pasg Puss tessan

2009-05-07 @ 08:55:58

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0