stadsbesök igen..

Fredag idag igen, känns som om det bara är Fredag hela tiden.. Vi har varit i stan idag igen, men idag va syrran med oss.. Vi handlade som vanligt massor till lilltuss♥ Sen fick jag en amningskudde av Johan, en blå laban amningskudde=)  Han är så snäll min ängel.. Vi va till lite olika affärer & även in på nya IKEA.. Herregud va stort det va, nästan lite för stort faktiskt.

Men det bästa av allt inne på IKEA att dom hade ett amningsrum, de va helt perfekt.. När jag skulle byta på Robin så upptäckte han en mobil som hängde i taket.. Medans jag böt på honom så låg han där & log åt den mobilen. Så då va vi ju tvungna att köpa en sån & sätta upp över skötbordet!!.. Vi har en i hans säng som han tycker där om för nästan 700kr,  men den för 69kr va mycket roligare=)  Priset har ingen betydelse "hahaha"..

 Robin med sin älskade mobil..

Lite bilder från staden!!

 liltuss på vägen in♥

 Jag & Robin i bilen på Svante Nilsson´s parkeringen.. Robin fick magknip så jag va tvungen att ta ur honom i stolen medans Johan handlade..

 Anna med sin älskade adidas tröja.. Hon har letat land & riket runt efter denna tröja=) Nu är den hittat...

 Johan provar en sko, det är storlek 50=)

 Lilltuss slappar i vagnen med sin heffa♥

 Johan på IKEA, helt slut♥

 min snygga syrra♥

Joppis har varit här ikväll, nu ska vi titta på film.. Robin är väldigt mammig nu så jag måste sluta!!!

URSÄKTA TEXTEN HAR KOMMIT ÅT NÅGOT...

                                                              puss

Vad har du på hjärtat?
Postat av: johanna

texten är inte liten :) iaf inte på min dator, fina bilder från dagen (: Och tack för ikväll gumman, Pusspuss <3

2009-05-16 @ 00:30:21
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Anna

Synd att man inte hade pengar så man kunde köpa den!:( jävla skit fan. men vid löning är det Anna som infinner sig i Uppsala!!!:) Puss

2009-05-16 @ 13:30:33
Postat av: Mamma

Kanon bilder, de var ju tur att han tyckte om ammingskudden....... ha de Pussa gull hjärtat från mormor........ <3

2009-05-16 @ 18:05:50
Postat av: Tessan=)

Gud va du skämmer bort ungen:o) köp nå åt er själva oxå lr varför inte ta en mysig middag:) de gjorde vi igår o farmor va barnvakt..gud så sköönt:p

jajja ha de gott så länge o hälsa robin från nova:D

puss kram:)

2009-05-16 @ 18:35:25
Postat av: Anonym

Hejsan vill du va snäll o maila mig. Viktigt!



[email protected]

2009-05-17 @ 16:29:58
Postat av: Nathalie

aa dom är ju jätte fina dom vita apparaterna men svåra och få tag i vet jag inte men dom e ju lite dyrare om inte annat :P

2009-05-18 @ 12:20:05
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: evelina

Fin blogg!

2009-05-18 @ 20:23:26
URL: http://ezzas.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0