Söndag...

När Robin vaknade imorse var jag så himla tröött, orka knappt hålla upp ögonen.. Men det va bara att kliva upp, han vaknade vid 8 tiden..



Jag gjorde honom i ordning, sen satte jag mig vid datorn en stund.. Efter en stund vaknade Johan till liv, då åt vi frukost medans Robin sov..

Efter de gick vi ner till affären för att handla till middagen, Jimmy & Ellmina kom på middag idag=) Middagen va grillad lax med poatis & romsås, smaka kanon..

Grabbarna & Ellmina tittade på hockey, självklart tittade sötnöten me, med sin Sverigebody=)

 Heja Sverige=)

Robin passa på att gymma lite i pausen♥

 han tycker jätte mycket om sitt gym♥

Nu är Joppis här, hon kom med kläder som Robin har fått av Jamie & Sofia.. De va väldigt snällt av dom!! tack så himla mycket...

 Joppis & Robin

 Ett av plaggen han fick=) En laban jacka..

God natt allesammans♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Ja du, han ser verkligen ut att gilla sitt gym :o)

Kul med lite nya kläder till han också juhe, han växer ju så fort nu!



Puss <333

2009-05-10 @ 22:51:14
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: joppis

sötis :) Pusss

2009-05-10 @ 23:20:12
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fick ju en laban jacka som jag tänkte köpa, va roligt att Sofia tänkte på Robin. Ha de så gott ses innan jobbet Puss&Kram

2009-05-11 @ 07:19:51
Postat av: Anonym

Sofie kom förbi här nu när jag läste din blogg... Jag skulle hälsa från henne att hon tycker att Robin är såå söt på bilderna!!



Kram

2009-05-11 @ 19:17:52
Postat av: Therese

Sofie kom förbi här nu när jag läste din blogg... Jag skulle hälsa från henne att hon tycker att Robin är såå söt på bilderna!!



Kram



(Glömde skriva mitt namn!!)

2009-05-11 @ 19:18:54

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0