Robin<3

Idag kom det hem mera kläder som jag beställde till Robin från HM, men allt kom inte idag...

plus en vit sån=)







Idag har de typ regnat hela dagen.. Vi har iaf tagit hos ner för att handla & gått på banken.. Jag har öppnat ett sparkonto åt lilltuss.. Han kommer blir rik när han blir stor älsklingen våran♥

Imorn ska jag & mina grabbar ta tåget in till Uppsala för att shoppa lite=) De ska bli så himla mysigt.

Jajustia syrran tipsade mig om en jätte bra sida på nätet.. Hittade en nalle som jag bara måste köpa åt lilltuss..

 söt va!!

 Detta ska oxå inhandlas:

Så häftig=)

Söt..

 älskling<3

Nu ska vi titta på när Johan spelar fotboll om det inte börjar regna!!

                        puss<3


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Haha nu är det 2 minuter sen du skrev inlägget ungefär =P



Grymt fina kläder! han blir så fin lillpöjken :o)



Fotboll? i det här vädret? haha han kommer se ut som en lergubbe när han kommer hem! :o)



Puss <3

2009-05-28 @ 18:20:57
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: broder jimpsan

vilka fiina kläder. han kommer bli en golf/surf fanatiker :D just like his uncle :P

2009-05-28 @ 20:05:21
Postat av: Mamma

kanon fina kläder, älsklingen kommer att bli en klä snobb.... Puss%kram

2009-05-29 @ 08:38:54
Postat av: joppis

Sv : har inte ni shoppat nog snart?:P ha så trevligt älskling, Puss<3

2009-05-29 @ 09:19:59
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0