Måndag & Tisdag!!

Måndag:

Jag hade inte tid att skriva igår, det va fullt upp hela dagen.. Lilltuss vaknade vid 5 tiden & va hungrig sen somnade han om till ca 7.30..
8.15 skicka jag ett mess till syrran & fråga om hon va vaken, jag vart väldigt chockad när jag fick ett mess tillbaka.. De jag ville va att låna tvättmaskinen för att tvätta sängkläderna när det va så fint väder. Det luktar ju så gott om tvätten när det hänger ute=)
Anna kom hit sen så åt vi frukost tillsammans..

Johan´s mamma ringde på förmiddagen, hon & Johan´s mormor & morfar kom på ett besök på förmiddagen.. Dom hade lite saker att fixa i Tierp, så då passa dom  på att mysa lite med lilltuss..



Mamma kom förbi, när hon kom gick vi ner till affären.. När vi va på väg ner ringer Elin, jag vart så glad när hon ringde.. De var ett tag sen jag träffa henne, så hon kom & hälsa på..
Brorsan, Thilde & Angelica va även på besök på eftermiddagen..

 Morbror myser med lilltuss

 moster myser med lilltuss..

Mamma & Anna åt hos oss, det vart tortillas i ugn.. Jag vart ganska nöjd..

På kvällskvisten gick jag, Lilltuss, Helen & Anna ut för att plocka liljekonvajler.. Vi passa på att göra de innan Buskis skulle börja, för de missar inte Anna.. Jag kan inte fatta hur man kan tycka det är roligt!! Johan tycker oxå väldigt mycket om det där programmet..

 lilltuss i vagnen..

När vi kom hem ifrån promenaden så väntade Johan på Robin i badkaret.. Robin älskar verkligen att bada, han blir lite arg när man tar upp honom..

Robin fick jätte ont i magen sen, han skrek nästan hela kvällen.. Han blir bara lugn när han ligger hos mig min lilla ängel.. Han var så fruktansvärt trött oxå, så då vart det ännu värre.. Det gör så ont i mitt hjärta när jag ser hur han lider..
Johan prova att sätta honom i babysittern en stund & då vart han lugn.. Vi har vibrator i babysittern, så det kanske är skönt för magknipen..

Tisdag:

LILLTUSS BLIR 6 VECKOR IDAG

 
Pratar med mig i soffan..

 tränar nacken=) men har tagit en pause ser det ut som..

Eftersom inte Robin sov så mycket igår kväll så sov han som en stock inatt... Han vaknade första gången ca klockan 5, sen va han vaken en stund.. Så både jag & lilltuss va vaken när Johan klev upp.. Sen somnade Robin om till klockan 9, de märktes att han fortfarande va trött..
Jag log & tittade på vakna med the voice på 5:an, Glenn & Alfonso från färjan skulle vara men.. Men självklart måste jag ha somnat till när dom kom..

Johan´s mamma ringde typ 08.50 för att hon skulle komma hämta Johan´s GPS som hon skulle låna.. Lilltuss sov fortfarande när hon ringde.. Jag gick upp & gjorde mig iordning för vi skulle vara hod DSK klockan 10.00.. Så Robin sov ini det längsta=) Som tur va var att han vaknade till slut, så det va bara att göra honom iordning, ge honom mat & sen gå.. Det vart lite stressigt men det gick bra.. Syrran följde med till DSK idag, det var roligt..

Robin vägde 6580 kilo & var 63,5 lång, han hade gått upp 500g sen förra veckan & växt 1,5 cm.. Han börjar blir stor nu min älskling♥ Som vanligt tycker hon att Robin är så duktig & stark=) mamma blir SSSÅÅÅ stolt♥

 lilltuss på vågen..

När vi va på väg hem gick vi förbi hemköp & köpte lunch, sen hem till syrran..  Mamma ringde från mormor & fråga om jag kunde komma dit med datorn,hon skulle adressändra åt mormor.. Så då gick vi dit, Anna föjlde oxå med..
Brorsan kom oxå förbi=)




Angelica & Thilde kom förbi med kläder åt Robin=) tack så mycket..

Mamma åt här med oss för att vi skulle titta på när Johan spela fotboll. Självklart börja det regna så det vart ingen fotboll för oss, hoppas det går bra för dom..

Jag vet inte om jag fick med allt, men de får duga..

Nu sitter jag i soffan & Robin sover på mig, det är så himla mysigt♥

Nej nu ska jag mysa med min älskade lilla pojke!!!

                                     puss♥








Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

Du är så duktig att kommaihåg att skriva om att, fina kort var de me. Jag får tacka för allt ni er mej... Ha de så bra, pussa lilltusse godnatt från mormor...

2009-05-26 @ 20:11:37
Postat av: Therese

Oj vad med människor ni träffar hela tiden =) Hur hinner du med Madde?? ;-)

Puss

2009-05-27 @ 08:12:22

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0