Liam

Igår natt fick Sofia & petter äntligen sin Liam.. Han vägde 4120 & va 51 cm lång=) Jag fick ett meddelande av henne 00.35 inatt=) Men tyvärr har jag inget kort på honom, dom har inte kagt ut nå kort på webbisar än..
Det som är så roligt är att Robin vart 4 veckor igår när han föddes..

Robin & Liam är födda på samma veckodag♥

Idag kom mitt löshår hem, men de va inte rätt färg så klart=( Måste färga löshåret lite rödare, jag blir så less..
Joppis min älskade vän kom & hjälpte mig med håret ännu engång=) tack stumpan♥

 Joppis

 Joppis

Imorn ska jag & lilltuss till BVC för mätning & vägning=) Efter det ska vi till marknaden..

♥IMORN BLIR ROBIN 1 MÅNAD♥

 sötnöten♥

    puss



Vad har du på hjärtat?
Postat av: joppis

snygga kort , not !:) . varsegod gumman bara säga till när du ska ha de nästa sytt ^^, Puss påre sötnos <3

2009-05-13 @ 22:07:47
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0