3 veckor

Tänk att våran lilltusse blir 3 veckor idag, det är inte klokt va tiden går fort.. De känns som om han är mycket äldre.. Han kan så mycket redan, han är väldigt stark i nacken de har han varit sen första veckan, han vänder sig från rygg till sida, han följer blicken jätte bra älsklingen våran.. Barnmorskan tyckte han va jätte duktig för att kunna det redan...

 sover på soffan igår♥

Robin har haft ont i magen idag igen, tycker så enormt synd om honom.. Idag har han velat ligga på magen & ligga så han han huvet på axeln hela dagen.. Så fort jag har lagt ner han i soffan lr i hans säng har han skrikit rakt ut lilltussen.. han blir jätte lugn när ligger så.. sover hos moster

 värstingen sover hos mamma

Nu har grabbarna nyss badat, Robin tycker verkligen om att bada.. Han sprattlar med både ben & armar=)



Robin, jag, Anna & Helen va till affären sen sväng.. Robin somnar nästan direkt när man lägger honom i vagnen..

 trött efter promenaden♥

Jag glömde lägga ut en bild på Elin & Robin i söndags så den kommer nu..

 Elin & sötnöten...

Nu ska jag mysa me grabbarna..

         puss


Vad har du på hjärtat?
Postat av: joppis

ja tiden går jätte fort , ja vet att ja sagt de förr men ja säger det igen, han är såå söööt! man kan inte låta bli att säga det, :) saknar er med <3<3 Puss

2009-05-05 @ 21:12:44
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Mormor

Man bara längtar att få gosa med hjärtat mitt. Pussa grattis fran Mormor

2009-05-05 @ 21:14:10

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0