igårkväll

Eftersom syrran jobbade förra söndagen när vi skulle ha söndagsmiddag, så tod vi det igårkväll istället..
De bjöds på grillad lax & potatis med romsås... Till efterrätt blev det vaniljglass med honung & vattenmelon...

Lite bilder från gårdagen..

 moster & Robin myser

 Robin tittar på mig.. Han är så fruktansvärt stark i nacken, de har han varit sen han föddes♥

 närbild=)

 myser hos mig♥

 Robin suger på sitt älskade fettveck

 myspys♥

Jag kom på att jag inte har lagt ut klockan jag fick av Johan..

 tack gubben♥

Ikväll ska vi på middag i Elinge.. 

Hoppas det blir fint väder imorn för då tänkte jag gå till mamma en sväng♥

Nu ska jag lägga lilltuss, han ligger & sover på mig=)

                                                        puuss

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

De syns att lilltuss är nyfiken, kanon fina kort.. ha de bra puss gullungen från mormor!!!!

2009-05-23 @ 11:45:40
Postat av: Angelica

Ja du får gå och hälsa på Karl-Sture en sväng :o)

Hör av dig om du vill ha sällskap =P

Jonny trodde Thildes dress var en pyjamas!

Tack för mysigt sällskap idag..



Puss <3

2009-05-23 @ 15:39:27
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0