Hembesök

Idag har distriktsköterskan har varit här på ett hembesök idag.. Hon hade med sig en våg så hon kunde väga Robin på samma gång, nu vägde han 5,250..
Vi satt & pratade samtidigt som vi fikade.. Hon gick igenom lite papper..

Efter hon hade åkt träffade jag Tessan en snabbis. Hon skulle hämta lite pengar,  jag har köpt frön som Sofie sålde..
När Tessan hade åkt så bar jag & Robin ner till affären..
Precis när vi kom innanför dörren så kommer mamma & Towa.. Towa jobbar jag tillsammans med på hemtjänsten.. Hon hade köpt ett paket till sötnöten, ett par laban strumpor, jättte fina=) tack tack




Jag & gubben åt grillad lax idag, smaka smaskens=)

Jag & Johan har kommit på att Robin tycker om musik.. Idag när han hade lite magknip & grina så satte Johan på musik på sin telefon.. Då började han veva med armarna & le så det vart populärt=)

 robin i pappsen´s knä♥
 
Imorn kanske vi ska in till stan & shoppa lite kläder till Robin=)

Robin ligger här brevid mej nu, han har nyss legat nakenfis.. Vara nakenfis tycker han väldigt mycket om=)
Men nu har han blöja på sig!!

Nu ska jag mysa med älsklingarna..


                       puss



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Söta strumpor! :o)

Fasen så trött jag är nu.... somnade på soffan efter att Thilde lagt sig vid 20.30 =P

Nu ska jag snart krypa i säng...

Hörs i morgon gumman!

Puss <333

2009-05-07 @ 21:59:53
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: joppis

sötnosen :) .. Puss<3

2009-05-07 @ 23:05:53
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0