Grattis lilltuss<3

Idag blir Robin en månad, min älskade pojke♥ Jag skulle aldrig klara mig utan honom.. Mamma älskar dig så fruktansvärt mycket gubben..

 Tröttis efter dagen=)

 sötnöten♥

På förmiddagen så var vi till BVC för mätning & vägning.. Robin är nu 62 cm lång & väger 6045, han är stor min pojke=)
Sköterskan berömde som vanligt Robin , att han va så duktig & stark min ängel.. Han va så duktig, han log & pratade där på vågen=)

Efter de så var vi ner på marknaden en sväng, vi köpte en brandman & en polis tröja till sötnöten..inte att förglömma så köpte vi även strumpor åt honom.. Till mig själv så vart det bara strumpor, det är ju mest bara skit..

Nu mina damer & herrar kommer det ÄNTILGEN en bild på lille Liam..

 Lille Liam=)

Så himla söt... Jag pratade med Sofia nu här på kvällen & allt hade gått jätte bra.. Hon hade oxå bara haft lustgas..
Grattis ännu engång till en fin pojke♥

DET ÄR POWER I OSS LR HUR???

Nu har Robin vaknat, så nu vill han till mamma!!

                                           Ha de så bra/// puss


Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0