grabbarna grus=)

Johan & Robin började morgonen med att gå till hemköp, Johan ville att jag skulle sova ut.. Men de gick inte alls så bra, de var ju alldels tyst här hemma.. Så jag gick upp & duscha istället.. Medans jag duschade så kom Johan & Robin hem, Johan gjorde iordning frukost.. Han hade köpt nybakat bröd & melon, så sjuk gott.. Jag sakna dom så fruktansvärt mycke♥

Efter frukosten så gick jag & Johan ut för att rensa ogräs, men de slutade med att jag gjorde rent utemöblerna=) Johan rensade mellan plattorna, de vart så himla fint.. Både jag & Johan är väldigt nogrann med hur de ser ut ute som tur är..

Jag har rensat ur kläder som inte Robin kan ha längre till Liam & massor av blöjor.. Så vi åkte med dom till mamma & Kenneth, så Petter, Sofia & Liam kom dit..

 Robin & Liam

 Sofia & Liam

 Sover som en stock=)

 Lilltuss va oxå trött♥

 Sofia & Liam

 Petter & Liam...

Nu ligger lilltuss här brevid mig & pratar, jag ska byta om på honom nu för vi ska ut på en promenad med tant joppis♥

 mamma älskar dig♥


 ha en trevlig kväll...                                  puss

Vad har du på hjärtat?
Postat av: joppis

söta små bebisar :) , tack för plåsterna gumman;D får ta promenad någon annan dag , pusspuss<3

2009-05-24 @ 20:46:25
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina kort på dom små, kommer att bli kul att se dom när dom blir större. Vi ses imorgon. Godnatt sov så gott, pussa lilltuss från mormor...

2009-05-24 @ 22:27:47
Postat av: Therese

Vill ni ha sällskap när ni är ute och går så är det bara att säga till för jag följer gärna med...

2009-05-25 @ 07:03:41
Postat av: joppis

sv; så du menar att jag ska ha svart&brunt?:P puss

2009-05-25 @ 14:58:53
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men oj så stor Robin såg ut bredvid Liam! Men jag tycker han känns så liten när man träffar honom.. :o)



Men söt är han lillgossen!

Tack för att vi fick komma hem till er och fördriva lite tid idag :o) Kul att träffa nästan hela familjen Andersson =P



Puss<3

2009-05-25 @ 17:26:30
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0