god morgon

Nu sitter jag & äter lite frukost, medans sötnöten sover brevid mej=) ska vänta tills han slår upp sina blå, sen tänkte jag gå till syrran & fråga om hon ska med till potatislasse.. Tänkte köpa lite blommor, det finns så himla mycket fint där..
När vi går dit så ska vi hälsa på Johan tänkte jag, han är hos Hasse & grejar lite..

Får se om vi åker in till stan sen, annars blir det nog grillning igen.. De är de ända vi har ätit i 2 veckor känns det som=) Men det är så fruktansvärt gott...

Nu ska jag passa på att bädda sängen & greja lite..


puss & kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: TheA

Jo visst finns det mycket fint hemma hos pappa :D. Jag såg dig o Robin när vi åkte dit, ni var då på väg hemåt igen.

Ha det bra

Theresia

2009-05-11 @ 08:48:58
URL: http://potatislassesblommor.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0