god morgon..

Nu har vi varit uppe ett tag här hemma.. Robin pratar & ler här brevid mej i soffan=) Tänkte gå till affären snart & handla till maten ikväll..

Syrran ringde 21.15 igårkväll & fråga om vi skulle fika för hon skulle sätta igång att baka.. Jag frågade Anna om hon visste vad klockan va.. Då fick jag till svars att hon hade bakat 00.00 på natten hemma hos pappa.. VILKEN GALNING=) Men självklart tackar jag inte nej till nybakat!!

Sandra kommer hit idag & klipper in´mitt löshår=)

Vi hörs senare!!                puss

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nathalie

Ja verkligen det är nått man måste bli bättre på att slappna av allså.

Tyvärr så va Huset redan såld dom hade skrivit papper i Fredags men det komer nog flera hus som passar oss, hoppas vi på iaf.



Hur stor har han blivit nu då Robin ?

2009-05-20 @ 13:18:55
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja det går ju så otroligt fort.

När jag kollar på kort på William när han bara va någon vecka så kan jag inte fatta att han varit så liten :P

Förra veckan va han 64 cm lång och vägde 6370 så dom e ju nästan lika stora fast William e 10 veckor äldre :P

2009-05-20 @ 15:35:46
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Anonym

a han e en riktigt stor kille då Robin :P

Nej William har inte tappat nått hår alls.

Vi trodde han skulle börja tappa i bak som dom brukar göra när dom gnider sig mot kudden men inget alls har han tappat.

Robin då? Kram

2009-05-20 @ 21:00:17

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0