gårdagen...

Hann inte skriva nått inlägg igår, gör det nu istället..

Jag hittade en jättebra sidan igår på internet med MASSOR av laban kläder=) Så vi inhandlade en hel del, jag har även hittat en jättefin laban lampa..

Annars va Angelica här igår en sväng=)

När vi gick ner till affären så passa jag på att gå in på banken, tänkte öppna ett sparkonto till Robin.. Men så blev det inte, för hon på banken sa att jag inte skulle öppna något sparkonto.. Hon sa att jag skulle öppna fonder istället, men det ville jag inte.. De kändes som om hon inte ville hjälpa mej om jag inte skaffa fonder, jag vart så J***A förbannad så jag gick därifrån..

Nu har jag fått nog av mitt löshår, så jag har slängt de.. Jag hade blont löshår, eftersom jag frägade håret brunt så va jag tvungen att färga löslåret med.. Men det va lättare sagt en gjort, shit vad jag har kämpat med håret.. Först vart det typ lilarött, sen blev det en väldigt konstig brun & sista gången jag färga det vart det brunt med nån konstigt blondgrå färg..
Joppis kom hit igår kväll & hjälpte mej att hitta nytt hår, så nu är det beställt=)

lite bilder på lilltusse från igår=)

 sover i sängen♥

 myser i soffan♥

 pappamys när han kommer hem ifrån jobbet♥

 nyvaken i vagnen♥

Så där det var gårdagen de..

Skriver mer om dagen lite senare=)

                                                                 puss ♥

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nathalie

Är det den blå laban lampan från spöketslaban hemsida ? :) Den är jätte fin, har kollat på den förr till William men här blir de nog en barbapappa som sätts upp :)

2009-05-12 @ 16:04:43
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: madde

Nej den är inte därifrån, de va nån lampaffär.. barbapappa är ju oxå jätte fint=)

2009-05-12 @ 16:36:01
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Mamma

De är så roligt att se Lill Prinsen innan man nattar, man blir ju så glad att se han.. Puss&Kram

2009-05-12 @ 22:25:31

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0