bilder från mamma´s dator=)

 jag


syrran

 Johan

 Jag & brorsan

 mamma

 jag & Johan " Snyggve i bakrunden"

 Brorsan & mamma dansar loss=)

 La Familja

 liten bebismage♥ ♥

 ♥

 ♥

 ♥

  STOR bebismage♥

                           puss


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

OMFG! vilken mage du hade!! Du måste fan ha varit större än vad jag var... =P



Jättefina bilder :o) Du var jättefin i håret på den första bilden. Just nu har jag en väldigt störadne reklamgrunka ovanför här där man skriver kommentaren där det rullar "Ändtarmsbesvär?, Du är inte ensam, det finns hjälp att få, Xyloproct" Haha lite full i skratt blir jag ju.



Puss <3

2009-05-27 @ 19:00:25
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: joppis

guuud så fin du va i mörkt lockigt hår!:) ,

2009-05-27 @ 19:17:03
Postat av: Nathalie

Ja det är jätte roligt att se alla miner. det går ej att förklara :P ni märker sen när Robin börjar.

Ja dom är ju så söta men synd bara att alla säger att det är så dålig kvalite.

men man kan ju ej motstå dom !

2009-05-28 @ 10:21:43
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja men precis :P

A dom säger att färgen lossna lite efter några diskar men man får väll vara lite försiktig med dom :P

William har ju massa kläder från Lundmyr med och dom spricker ju lite i tryket efter några tvättar så det är lite tråkigt.

men därimot Laban kläderna älskar jag för det är riktigt bra kvalite och tryken spricker ej.

man kan tvätta dom hur många gånger som hälls och dom ser fortfarande nya ut :)

2009-05-28 @ 11:08:40
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh vilka jätte fina bilder Madde =)

2009-05-28 @ 13:01:09
Postat av: Ellmina

Vilka härliga bilder :D Gillar den på Inga-lill och Jimmy ;) Puss!

2009-05-28 @ 14:52:17
Postat av: Nathalie

Nehä okej. För oss har det ej varit fel på klädkvaliten bara på dom kläder vi har med tryck så har de sprukit lite men dom utan tryck är jätte fina ! Bara dom totto och star bodysarna som spruckit.

2009-05-28 @ 17:48:01
URL: http://ahnh.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0