Elinge....


VARNING FÖR ETT LÅNGT INLÄGG & MASSOR AV KORT!!!

Vid 12 tiden ringde jag till Anglica för att höra om hon skulle med till barnboden, hon hade lite kläder hon skulle byta.. För pengarna som hon fick till baka fick hon en laban dress..Så hon gjorde i ordning henne & Thilde så möttes vi där nere.. Jag ringde till Jempa & fråga om hon skulle med, det ville hon.. När mötte Thilde & Angelica kom Thilde mot mig med öppna armar!!

 Thilde...

 Puman..

 Thilde i sin nya laban dress=)

Jag handlade självklart till lilltuss.. Idag blev det en lampa, påslakan, strumor, byxor & boddy ALLT i laban=)

 Min älskade lilla pojke♥

Efter barnboden så gick vi till konsum & fikade lite.. Johan ringde precis när vi hade gått från barnboden & fråga vad jag & Robin va.. Då frågade jag om han ville komma & fika med oss, självklart kom han=)

Lilltuss på konsum


 Thilde på konsum

 Angelica

 Jeanus

 Jag

 Johan & Stump

 de blivade paret=)

 puss♥

 jag & stump

När vi kom hem så började Johan plantera ute & jag dammsög inne, lilltuss sov i vagnen=)

 Gubben planterar, han är så duktig så.. Men jag ville göra de men han hann före, så klart!!
Vi ska fortsätta imorn..

Sen åkte vi till Johan´s föräldrar & grilla grillspett de va riktigt smaskigt.. Johan´s syskon var även där med sina respektive.. Det va jätte trevligt, vi satt ute & solen sken.. De gick jätte bra för Lilltuss, han hade inte alls så mycket magknip.. Men de kom nu när vi kom hem, lider med honom så himla mycket när han får de.. Mitt svider i mitt hjärta när jag ser att han har ont, älskade lilla vän.. 

 la familja Gustavsson


Nu får det vara bra för idag.. Mystajm whit my boy´s♥

                                                                      puss i påsk


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Wow vilken sommarträff du :o)

Fika på konsum var riktigt trevligt faktiskt, det får vi göra om fast i uppsala på Coffehouse by George ;o)



Puss

2009-05-24 @ 09:15:13
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0