älsklingarna....

♥Tänk att våran älskling vart veckans webbis, jag har beställt barnvagnsskylten idag som han vann så den kommer om 10 dagar♥



Han vaknade nyss i sin säng, sen kom Johan med honom till mig.. Då somnade han igen lilltussse..

  sömntuta..


Han tycker väldigt mycket om att ligga så här & sova.. Det är sssååå himla mysigt..

Sara & lille Noah har varit här idag.. Robin hade sån tur at han fick jätte fina kläder av dom, bebis Nalle puh.. Tack så mycket♥

Noah har blivit så stor, han är så fruktansvärt snabb..

 Noah

Vi ska hälsa på Noah, Sara & Stefan någon dag tänkte vi.. Får se hur det ser ut nästa vecka=)

Jaha imorn börjar Johan att jobba, jag & Robin blir själva på dagarna.. Det kommer gå fin fint, imorn ska vi till Björken tänkte jag..

Nu ligger Robin nakenfis i soffan & myser..

Sen blir det kvällsmys med älsklingarna..

 mys på förmiddagen♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: elin

han är ju för söt <3 imorn kommer jag på en fika med er :) pusspuss<3

2009-05-03 @ 21:33:07
URL: http://aenglalik.blogg.se/
Postat av: Linda Pettersson

Satt och läste på din blogg nyss..Så söt son ni har! =)

2009-05-03 @ 22:16:55
URL: http://linndaah.blogg.se/
Postat av: Mormor

Grattis! de viste jag att du skulle vinna, du är ju gulligaste av alla Robin. Fina kort du har lagt ut. Ha de så bra, vi ses sen!!! Puss&Kram

2009-05-04 @ 09:19:19

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0