vår=)

Nu känns det verkligen som våren har kommit, sssååå underbart=) Igår när jag va hem till syrran så såg jag snödroppar på hennes baksida, men dom hade inte hon märkt värkade som.. Nu vill jag bara ha sommar!!



Jag & Joppis stekte ju som bara den här på baksidan förra året, men jag kommer inte ihåg om de va April lr Maj.. Då va de riktigt varmt..

                            ha en trevlig dag                             puss♥

Vad har du på hjärtat?
Postat av: cassie!

Hejsan..



Idag är det ju tredje rättegångsdagen i fallet med josef fritzl.. Jag är inte en bloggare som skriver om rättsfall men det här är ett undantag.

Vad säger du om Josef Fritzl?



Skriv exakt vad du vill. Och vad du tänker på när jag säger Josef Fritzl till dej ;

http://casshi.blogg.se/2009/march/odjuret.html



KRAM !

2009-03-18 @ 17:17:28
URL: http://casshi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var i mitten av april (:

Och de var bäst , grilla&sola och vinet! mmmh,

sommar sommar sommar honey! <3

2009-03-18 @ 17:57:20
Postat av: Mamma

De är ju helt underbart när man ser första vårtecknet.. Ha de, god natt sov gott/puss&kram

2009-03-18 @ 22:43:49

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0