våffeldagen..

idag är det ju tydligen väffeldagen, något som jag inte bryr mej så mycket om.. De blev kebebrulle utan kebab istället..

Annars har jag försökt att städat, gjorde rent ugnen & fläkten idag.. Så himla skönt att det är klart.. Johan tvättade & dammsög, de orkade inte jag.. 
De är inte klolt så trött man blir efter man har gjort något. Jag på la soffan en stund men de slutade med att jag sov i ca 2 timmar=)

Johan spelade in mej när jag snarkade.. måttligt roligt han hade åt de..
 
Imorn ska vi in till valbo, måste köpa lite födelsedagspresenter.. Så vi får se hur de går, det är lika bra att jag tar med mej väskan utifall de skulle hända ngt..
De är ju tur att vi inte har bråttom hem, eftersom det tar en j***a tid för mej att ta mej fram..

Nu börjar snart rent hus....                    puss


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Men lilla gumman, nog märks det att du är trött idag alltid, vilka massa stavfel! =P "Jag på la soffan" hihi jag har lite kul åt dig nu jag sötnos.



Puss <3

2009-03-25 @ 19:53:24
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är nog en bra ide att du tar med dig väskan... =) Ville vi ha presentkortet på Gina? Kram

2009-03-25 @ 21:51:10
Postat av: Mamma

Jag tänkte oxå säga till dej om väskan, man vet ju aldrig...... Ps ta de lungt nu,, godnatt sov så gott hälsa även Johan å Piss-Nisse/puss&kram

2009-03-25 @ 22:34:24

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0