tisdag..

Andra avenyn ja va ska man säga.. Den som inte ser den serien har ju missat ngt..

Nu väntar jag på att big brother 2004 ska börja.. dom har börjat sänt repriser på tv400 nu=)

Den finns en i min mage som har hicka nu=)

Go natt & sov så gott                                                            puss

Vad har du på hjärtat?
Postat av: joppis

Fan du är ju vaken nu ju, ja va utanför dig nyss, men trodde du låg och sov , Puss <3

2009-03-24 @ 22:56:24
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, jag börjar fundera på om man skulle kika på andra avenyn nån gång, bara för att se vad det är för något =P

Jag tror att Thilde och jag ska åka in till Uppsala idag och mata pippisarna i ankdammen men jag vet inte riktigt.. Hon har inte jättehög feber idag men jag vet inte om hon kommer orka...

Puss <3

2009-03-25 @ 08:33:24
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0