tisdag..

Nu är Johan på bio, känns lite konstig att vara själv så här på kvällen.. Är liksom inte van vid de nu..

Annars har Angelica varit här idag en snabbis innan hon skulle hämta stump på dagis.. Angelica hade varit på sjukhuset innan hon kom.. Hon har haft så ont imagen ett tag.. Dom trodde väl att de kunde vara gallsten om jag inte fatta helt fel..

Tessan kom oxå förbi en stund, så vi satt & snacka lite skit.. Hon knäppte som i vanlig ordning kort på magen=)

Johan`s mamma & pappa kom en snabbis..

De plingade på dörren så jag öppnade & jag fick världens chock för där stod ELIN=) de va ju inte igår man såg henne dierkt=)

Nu ska jag skala mej en apelsin & titta på Linda Rosing.. 

                                 puss♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: joppis

Full rulle hela dagarna :) Puss

2009-03-17 @ 19:58:51
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jaa du gumman.. apelsinen behövdes ju iaf :o)

Äntligen åkte den där Jofré ut!! trodde aldrig man skulle slippa se honom!!

Puss <3

2009-03-18 @ 08:07:55
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Anna

Och Apelsinen var möglig:) haha

2009-03-18 @ 10:17:32
Postat av: Therese

Tack för igår vännen... Trevligt trevligt...

2009-03-18 @ 12:21:40
Postat av: johan

Ja gumman jag förstår dej att de kändes konstigt.

De tyckte ja också å så var jag orolig om det skulle hända något älskar dej puss puss

2009-03-18 @ 12:51:12
URL: http://matsjohangustavsson.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0