TIERP!!!

Melodifestivalen har satt tierp på kartan=) fan jag höll på att dö när jag såg skylten trodde det inte va sant..
Tessan ringde & skrämde livet ur mej & sa att programledaren Petra Mede kom ifrån Tierp.. Men de kan jag nu tala om för er att de gör hon INTE som tur är,,

 

Joppis va här med Jamie en sväng.. Han är så himla söt.. Joppis va en utmärkt barnvakt=)



Bebisen i min mage har legt väldigt konstigt idag.. Va tvungen att kläppa ett kort när rumpan putar ut vid min navel, de kändes ska jag bara tala om... Det trycker som bara den nuförtiden..

Ni kan ju inte missa rumpan iaf..


Ja & ugglan gick vidare, fattar inte hur.. Malle har tittat på melodifestivalen här=)


Ska titta lite på tv nu..                                puss♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Joppis

Japp =) bara ringa när du behöver avlastning ;) haha, <3<3

2009-03-07 @ 22:57:52
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa du Tierp blir välkänt i hela sverige :o)

Puss

2009-03-08 @ 19:20:39

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0