måndag...

Idag är det en vecka kvar till den beräknade tiden går ut♥
Men jag hoppas att våran älskling vill komma ut den här veckan♥ 

Annars är de väl ganska okej idag, är trött som vanligt.. Johan ska köra hem Emelie från jobbet senare, så då tänkte vi åka lite tidigare så svänger vi förbi Malin & Tedde en sväng..

Mamma & Pappa vill att du ska komma ut nu älskling, så se till att göra de nu♥ Jag sa förra veckan till bebisen att kommer du ut nästa vecka så får du en bil när du fyller 18=) så nu får vi se=)

Ha de så bra..                           puss♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

Kommer nog ut innan helgen får vi hoppas. Men de är ju bara barnet som vill se dagens ljus. Ps Mormor vänter oxå!!!! Puss&kram

2009-03-23 @ 12:31:40
Postat av: joppis

Jag väntar också på bebis :) Puss<3

2009-03-23 @ 13:07:46
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: faster jennie;)

Jag vill oxå att den SKAA komma nu!:)

2009-03-23 @ 17:09:14

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0