lång dag i västerås....

Idag har vi som sagt varit på rättegång i västerås...

När vi kom fram så fick vi reda på att Johan skulle vara vittne något som vi inte visste om.. För i hans papper så stod det att skulle vara målsägande, men men..
Jag såg på Johan att han blev väldigt besviken & förbannad han hade de ju oxå blivit misshandlad, men vi kunde ju inte göra så mycket just då..
De va bara för Johan att vittna, så ska han ringa till brottsofferjouren imorn & fråga varför det vart så här.. Han har papper på allt som gick sönder under den kvällen som tur är tex glasögonen..

De gick väldigt bra för Jens iaf.. Men jag måste ju bara tala om att de är roligt att se ur en åklagare kan förvirra en människa så mycket..

De finns så himla mycket jag kan skriva om denna dag, de skulle bli sssssåååå mycket så jag låter bli..

 Västerås tingsrätt..


                               puss♥

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Therese

Här går det undan... Jössös vad ni flaxar och far ;-) Hoppas att Johan får utlopp för sin sveda och värk också!!

2009-03-13 @ 07:07:36

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0