kängrubyxor=)

Har varit i Valbo idag som jag skrev igår.. Vi fick tag i födelsedagspresenterna vi va ute efter.. Sen vart de såklart lite annat med.. Men idag handlade Anna som bara den asså, shit pommes frites.. Men de är det pengarna är till för=)

Jag fick min födelsedagspresent av min kära syster & krille idag.. Harem byxor, SÅ JÄVLA BALLA=) men de väl bara jag som tycker de i Sverige=) fick oxå ett linne & ett halsband.. Asså har man byxorna på sig så ser man ut som en kängru.. Jag kan bära bebisen i byxorna sen=)
TACK SÅ HIMLA MYCKET FÖR ALLT♥



Johan´s lillasyster Jennie har varit med om en trafikolycka idag, men som tur va att hon inte gjorde illa sig så mycket..
Hon kommer garanterat vara blåslagen, stackars Jennie

Nu har sveriges värsta bilförare börjat igen..             puss 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: joppis

Kalas brallan där. (Y)

Gurkan vart ju värsta bilföraren , haha "de va faktist oväntat" , hehe ;D

2009-03-26 @ 20:58:31
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0