ikväll ska de sugas=)

Jag har inte haft ont i magen idag, inte än iaf.. hoppas att de inte blir ngt heller, för shit så ont jag har haft.. Idag är jag bara trött..

Ikväll ska de sugas på kräfor & ätas lite räkor=)

'


Så ser min kväll ut.. MUMS..
                                                                                                  puss♥

 

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

De där ser ju inte så gott ut!!! finns ju godare. Puss Kram

2009-03-20 @ 18:32:42
Postat av: Angelica

Jaa du, ni och era kräftor =P året runt, vilken dag som helst så serveras det kräftor hemma hos Andersson/Gustavsson :o)



Puss <3

2009-03-21 @ 14:20:03
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0