igår..

Igår orkade jag inte skriva ngt..  Men de som hände igår va att anna´s kille Krille fyllde år.. Så vi va dit & fika lite..  Han fick Arn-boxen av oss

Sen fortsatte färden mot Johan´s föräldrar för påskmiddag=) smakade smaskens.. Jennie & Rasmus åker ju liksom till Thailand som 2 dagar..
Så när Jennie kommer hem den 15:de är hon förhoppningsvis faster=)

Ikväll blir det söndagsmiddag med Anna & Krille, men Anna är nog måttligt bakfull idag.. Hon lät inte spec nykter när hon ringde till mej 02.48 inatt=)

Inatt fick jag gå upp & duscha 01.05 hade sån konstigt känsla i magen.. Men jag tror att det va halsbränna, fast de brände nere i magen.. Men efter en timmes dusch & en samarin så gick de över...

Återkommer ikväll om jag orkar & kan...            puss


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anna

Haha:)

2009-03-29 @ 16:48:24
Postat av: Therese

Jaa det är väl ungefär så det kan kännas när det är på gång.. Att man liksom vill ha någonting varmt över höfterna och bak i svanken... Det kändes i alla fall så för mig.



2009-03-30 @ 11:23:51
URL: http://tankarurlivet.blogspot.com

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0