hemma igen..

så nu va vi hemma igen..  Wilmer väger nu ca 2,5 & är 47 cm lång.. Han är så himla söt=) Tobbe va oxå hemma, han är helt underbar den ungen.. Fattar inte vad han får allrt ifrån bara=) Han berättade för mej hur ett barn blev till, med bebisfrön & allt=)

tobbe

wilmer

johan & wilmer

 tobbe, wilmer & mamma malin 

Efter vi hade varit hos familjen nordh/gustavsson så hämtade vi Emelie & körde hem henne,, När vi kört hem henne så beställde vi hem pizza ifrån dianas i skärplinge.. medans vi väntade på pizzorna så åkte vi en sväng..
Vi körde förbi huset jag bodde i när jag va liten..


Här bodde jag när jag va liten.. Vart inte så himla bra bild, men de får duga..

Nu blir de soffan med täcke hela kvällen...                                    puss♥ 

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

gullig..

2009-03-23 @ 21:19:04
URL: http://annajosefina89.blogg.se/
Postat av: Mamma

hej gumman!! längtar du tillbakas!!!! jag tror att Wilmer hade växt sen sist, hörs imorgon Godnatt sov så gott..... Puss&Kram

2009-03-23 @ 22:11:34

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0