helgen...

nu har jag inte skrivit sen i fredags..  har inte riktigt haft tid liksom...

Lördag

Lördagen började med att Sofie kom 07.30 vi skulle nämligen vara barnvakt, Danny & Tessan skulle på begravning..
Vi åkte till Johan´s föräldrar för att åka lite skoter, Johan´s bror Jonny kom med sin skoter.. Sofie & Johan åkte som bara den, själv valde jag att stå & titta på.. Sofie tyckte verkligen det va jätte roligt de syndes på hela henne..





Sen åkte vi hem för att äta lite lunch, sen bar det iväg mot aspenskolan för att se på Johan när han spelade innebandy..
Sofie hade innan pratat om att hon sakna Lowa så himla mycket & sen hade hon sån tur att Lowa va på innebandymatchen.. Sofie vart jätte glad när hon såg Lowa=)

Min kusin Daniel & hans tjej Emma kom vid 16.00 tiden, så då åt vi tacos.. De är ju en perfekt maträtt att bjuda på eftersom nästan alla äter de, framför allt Sofie hon va jätte glad...
Jimmy, Daniel & Emma började dricka lite här innan de gav sig av mot förfest.. Johan körde dom som tur är..
Sen bestämde vi att Daniel skulle ringa när dom ville hem så skulle vi hämta dom.. Han ringde typ 00.05, han tyckte då att festen hade spårat ur.. Så då åkte vi & hämta dom, de första man ser är Anna (syrran) full som en kastrull=) De va väldigt mycket folk..

Jag & Johan hade en liten överraskning åt Sofie, High School Musical 3.. Ni skulle ha sett hennes ögon när hon såg filmen.. De va meningen att Frida oxå skulle vara här men de vart inte så...

Söndag

Daniel & Emma åkte hem vid 14.00 tiden.. De va väldigt trevligt att träffa dom..

Ni skulle ha sett Anna idag, snacka om må dåligt=) HAHAHA.. Jag ringde till henne hela morgnen men hon hade inte mobilen på.. Så vid 13.00 tiden gick jag & plingade på dörren, då kom de vandrande spöken & öppnade.. Hon sa att hon va hungrig, då sa jag att jag hade tacos hemma & de tacka hon naturligtvis inte nej till=) ja herregud va ska man säga..



 hej jag heter anna & mår as bra=)

Nu ska jag titta på tv..                ha de så bra..         puss♥

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anna

Tack för dem fina bilderna! Mår fortfarande dåligt.Usch.. Men vad säger man, man lever ju bara en gång! men nu är det slut drucket för min del på ett halvår.. Hade bra.

Pussar<3

2009-03-01 @ 20:30:19
Postat av: Mamma

jag hoppas de hon skrev!!!!!! ser inge bra ut??

2009-03-01 @ 22:15:02
Postat av: Therese

Åh va gulliga ni är Madde som gjort så mycket roligt med Sofie i helgen =) Det sitter en mycket glad och lycklig mamma på Fågelvägen just nu kan jag säga =)



Tack vännen!!

2009-03-02 @ 19:55:03

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0