grillning

Nu har vi precis kommit hem ifrån syrran & Krille efter grillningen.. smakade smaskens=)

Vi har ätit hos varandra varje söndag nu kom vi på... Så nästa söndag blir det pannbiff med hemma gjord poatismos här OM det inte blir BB...

Jag måste bara skriva om det här, så ni tycker lite synd om mej..
När vi va & hanldade så tappa jag en majonäsburk på lillfingernagel ååååhhh fy satan vad ont de gjorde.. Jag fick en blånagel direkt.. stackars mej=)

Kollar på Gert & Robban nu på kanal 8.. Dom ska gå från Ystad till Haparanda, snacka om att det är krut i gubbarna=)

Ska lägga mej i sängen snart & titta på Dårfinkar & Dönickar..

Sov gott alla som läser!!                             puss

Vad har du på hjärtat?
Postat av: joppis

ja jag får väl tycka synd om dig då :) . Godnatt med dig <3 puss

2009-03-15 @ 23:09:15
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Angelica

Aaa stackars stackars Madde.. sånt där gör ju jätteont!!!



Puss <3

2009-03-16 @ 14:07:51
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0