fredag..

nu är jag äntligen färdig med korten på datan & kameran.. De har tagit flera timmar att sortera alla kort, de var ett par stycken..  Jag har bara lagt det framför mej hela tiden för jag tycker de är så otroligt tråkigt.. MEN NU ÄR DET GJORT..

Jag har varit barnvakt åt Thilde 1,5 timme idag, de gick som vanligt UTMÄRKT...

thilde provar mina tofflor

lite stora kanske=)

thilde diskar=)

Danny & Tessan har även varit här & hälsat på, de va ett tag sen vi träffade båda två.. mycket trevligt..

Johan´s syster & Rasmus var här så vi prata om gårdagen, hon hade lite ont men det är ju inte så konstigt..

Nu väntar Angelica & mr hängpung på mitt inlägg=)

Nu ska jag äta!!!

                        puss 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Haha Thilde ser ju ut som en smurf på det första kortet!! När dt är taget uppifrån så där ser hon så liten ut men huvudet ser gigantiskt ut :o)



Puss

2009-03-27 @ 18:32:38
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0