förlossningen..

Nu har vi nästan nyss kommit hem ifrån förlossningen..

Jag har haft ont i magen några dagar nu, jag trodde att det va förvärkar.. Sen har jag tänk "att de ska ju säkert kännas att man är med barn" Men idag vart det olidligt, så jag jag ringde till förlossingen för att höra om det är normalt.. Dom sa att vi skulle komma in.. Så det va bara att åka..

Dom undersökte mej, tog blodprov, & gjorde ett ultraljud.. Allt såg jätte bra ut=) Barnet mådde hur bra som helst som tur är♥ men dom kunde visste inte vad de kunde vara.. men dom tyckte det var konstigt..

Barnmorskan gav mej 2 citadon & en brickanyl tablett, så smärtan kanske skulle försvinna,.. Den försvann lite grann, men SHIT så dåligt jag mår av tabletterna HERREGUD.. Det är knappt så jag kan skriva nu.. Helt yr i skallen, svettas & känner knappt av armarna.. Men det går väl över..



Jag skulle ringa om jag får ont igen, så vi får se vad som händer imorn.. 

                                          nu ska jag titta på Sveriges värsta bilförare..              puss

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Therese

Lilla gumman va nervös du gör mig!!

Såg på Facebook att du varit på Akis, så jag var tvungen att gå in här för att se om du skrivit något.



Ringer dig i morgon vännen. Och lycka till om det skulle hända något under natten =)



Kram Kram

2009-03-19 @ 23:44:41
Postat av: Angelica

Ja du, det var ju lika bra att du åkte in, för så där ont ska man inte ha det om det inte är igång vill säga. Så det var bra gjort av dig! :o)

Puss <3

2009-03-21 @ 14:19:24
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0