20090307

Shit vad tiden går fort, jag tycker att jag inte hinner med ett dugg.. 

Nu har vi nyss ätit mat.. Idag stod det fläskfilé & friterad pommes frites med sweetchilisås på menyn..
 
Johan fick ett väldigt tråkigt besked nu på eftermiddagen, att hans gammelmormor har dött idag.. Men de är skönast för henne, det är så man får tänka... 

Jag tror att Joppis skulle komma hit med Jamie, hon är barnvakt idag. Vi får se vad som händer..

Annars blir det melodifestivalen senare ikväll.. Får se hur det går, det blir väl som vanligt inte som jag vill.. 

Nu blir det soffan iaf, där jag ligger förjämnan nu förtiden=)
   
ha en trevlig lördag kväll....                                        puss♥
 


Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0