Vaccinationspruta:´(

Min Robin har fått sprutor idag, det gick faktiskt bättre än vad jag trodde..
Men han grina självklart & det gjorde jag med..
Johan tog ledigt från jobbet för att följa med oss till BVC idag:D
Jag hade aldrig palla att gå dit med honom själv..
Jag är väldigt blödig..
Johan hade Robin i knät, så fort dom hade stuckit klart så tog jag Robin..
Han vart lugn hos mig, det brukar han bli♥

Nu har Robin feber, men det kan man inte tro som han pratar;D

Våran distrikssköterska hade semester så vi hade en annan idag, Hermine hur bra som helst..
Hon tyckte verkligen jätte mycket om Robin..
Hon tyckte Robin va en stor & fin grabb, & att han va så himla duktig..
Han brydde sig inte alls om när hon undersköte honom..
Han bara skratta & prata med henne:D
Mamma & Pappa är självklart jätte stolta♥

Hon kände i Robins mun att det är en till tand på väg nere, men det visste vi för det syns att det ät vit där..
Men även att det är tänder på G uppe:D

När vi kom hem från BVC så åkte Johan & Mr till Alunda, för att Mr skulle tatuera sig..
Nu undra ni vem Mr är va????

Jag & Robin gick till barnboden för att vi ville köpa ngt till Robin eftersom han va så duktig..
Så vi köpte Egon, en larv men Johan säger att det är en tuseningfotning:D
Robin verkligen älskar den:D
När jag gav Robin Egon så krama han Egon direkt & prata med honom:D
Snacka om kärlek vid första ögonkastet♥

Anna har ätit här med oss idag, vi åt tacos..
Det är väl as gott..

Joppis kom hit med en prensent till Robin ett par jätte fina strumpor med små tassar på..
Det kommer en bild senare..

Nu tror jag att jag fick med allt!!

Dagens bilder:


En trött Robin efter sprutrackarn♥


Första plåstert..


posar efter maten:D


Robin & Egon♥


kärlek..


muma


Kramas med Egon♥


Egon


tränar nacken


somna i mitt knä♥

sussa så gott!!!







Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mr

Jag vet vem "Mr" är :D

2009-07-16 @ 23:16:23
Postat av: Madeleine

svar till Mr: jag me:D

2009-07-16 @ 23:33:40
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Mamma

de syns att han tyckte att Egon var fin lilltuss, puss han från mormor

2009-07-17 @ 13:32:39

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0