Storhandling & Barnmat!!

♥Börjar detta inlägg med en bild från igår:D


gott!!

Anna kom hit på morgon självklart va böna med, men hon hade även med sig Sensi..
Anna va hundvakt åt henne idag pga av att Jimmy skulle hjälpa våran kusin Mattias att flytta..
Sensi är som ett yrväder, hon är överallt & ingenstans:D


Sensi myser i gräset:D

Joppis & Mickis kom hit idag!!
Det va skit roligt att träffa Joppis, hon har ju varit på Gotland i 10 dagar!!
Men nu är hon hemma igen:D

När Johan kom hemifrån jobbet så åkte vi & storhandla...
Först va vi till Willys, där köpte vi blöjor för hela månaden & BARNMAT:D
Robin får ju börja med pure den 14/8, så nu har vi laddat upp...
Ni kan inte ana vad jag längtar dit:D

ROBIN ÄR 15 VECKOR NU:D

Flyger flygplan:D


Kolla fingret:D


Pussunge♥


Gladfis:D

Hur kan man älska någon så mycket asså, jag kan inte förstå det..
Det finns inte ord för hur mycket jag älskar Robin & Johan♥


Elchock:D:D


Storhandling pågår:D



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

Tycker att han ska skaffa en sån frilla, skit snyggt.. Lilltuss blir ju så stor. Nu till jobbet, ha en bra dag. Pussa Lilltuss från Mormor.... <3 <3

2009-07-29 @ 06:25:46
Postat av: johanna

svar; ahhaa herman kommer inte innanför min dörr ;D du får hitta någon annan till honom ^^,



söta bilder, och snygg frilla johan har :D

pusss<3<3

2009-07-29 @ 13:56:40
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0