söndagsmiddag!!!

Nu är man mätt igen!!
Söndagsmiddag hos Anna, Krille & Böna här på 42:an..
Idag bjöds det på chilicorn carne!!
As gott..



Robin tog tag i sina fötter dag på morgonen..
Det har han inte gjort förut..
Här händer det saker varje dag!!



Johan har varit lite sliten idag..


Mina Pussisar♥
Jag älskar er av hela mitt hjärta!!

Jag & Johan har börjat prata om att kanske flytta men vi får se hur det blir..
Just nu har vi inte så bråttom..

Annars har det inte hänt så himla mycket idag..
Malle kom över så vi satt & prata lite=)

En helt vanlig slappsöndag!!!

Lite bilder..


snuttplutt♥


Snygging!! (brorsan)


Böna


Sötnöt♥


Syrran!!

Ha det så bra!!

puss & jam...


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

Snygga kort.. Lilltuss är ju så sööööööööt. Puss&Kram

2009-07-12 @ 20:44:31
Postat av: Angelica

Myys!! Men då var ni ju inte hemma knäppis =P

Thilde kan namnen på alla som var med på kort :o)



Puss <3

2009-07-12 @ 21:38:43
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0