Söndagsmiddag!!!

Idag har vi självklart haft den traditionella söndagsmiddagen:D
På menyn idag:
Spagetti & köttfärsås med parmesanost
Johan´s äppelpaj med vaniljsås..

Johan sov till 12 idag, det har han nog inte gjort på 2 år..
Men han behövde sova ut älsklingen..

Efter Johan hade vaknat så gick vi till affären för att handla lite..
Det börjde ju självklart regna, men Robin hade det bra i vagnen som tur va...
Men jag & Johan vart lite blöta:D



Robin har inte sovit så mycket idag på dan, så han har varit lite gnällig..
Men nu sover han som en stock i sängen♥

Vi har även myst idag hela la familja i sängen, det är det bästa som finns..
Robin pratade självklart förfullt, han pratar & pratar:D


Min älskade pojke♥

Nu ska jag & baby lägga hos i sängen & titta på tv..

Älskar min familj så oerhört mycket..
Puss på er allihop♥




Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emelie

Sötisar! Jerry pratar, pratar och pratar fortfarande :) Ledig tis och ons den här veckan om ni får tråkigt? Puss o kram

2009-07-19 @ 22:18:24
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha ja ni såg lite blöta ut =P

Mysigt att mysa hela familjen, eller hur?

Puss <3<3<3

2009-07-20 @ 10:23:11
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0