söndagen...

Lite bilder från söndagen!!

Jag har inte så mycket att skriva om gårdagen..
Allt va TOPPEN..

 
Jag & Robin ♥                                             Robin♥

 
Pappa & Robinmys                                                  Myspys

        
                                         Blå ostbågar     

    
            Häftig bild på Robin                             Robin funderar  

Återkommer ikväll!!!

Puss                                 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: nathalie

ja den sidan e toppen bra.

Jo det går jätte bra att jobba faktiskt men de e lite tungt att vara borta från William men de känns okej. jag har vant mig lite nu iaf men man bli alltid lika glad när man kommer hem.

Allt går ju så fort nu han lär sig så mkt bara på en dag så man vill inte missa nått alls.



Hur går de för robin nu då växer han så de knakar än ? Han han börjat vänt sig mkt nu eller ligger han stilla än ?

2009-07-06 @ 19:11:11
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Mamma

mmmmmmmm blåa ostbågar, han är ju så söt lillprinsen min. Njuter varje gång man myser med han. Puss&Kram Pussa lilltuss från mormor

2009-07-06 @ 20:23:22

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0